poniedziałek, 23 grudnia 2013

that's MY wold. MY word and MY time. It caused that you are here.

Witam Was wszystkich :)
mam nadzieje,że to będzie PIERWSZY mój udany blog xD
tytułem wprowadzenia.
Umieszczać tu będę PRZEDE WSZYSTKIM opowiadania.
 moje,takie pisane bez poprawek,pierwszą ręką :3 [czy jak to sie pisze x.x]
mam nadzieje,że się spodobają :3
raczej nie będą miały ze sobą zupełnie nic wspólnego.
 po prostu jak będe miała wenę,wyżyje sie wam tutaj :3
 a JEŚLI jakieś sie wam spodoba,to nie ma sprawy,może dopisze do nich dalsze części :3
no...jeżeli komuś sie nie spodoba,to niech też napisze :3 będę wiedziała za jakiego typu opowiadania sie NIE BRAĆ :3
jak na razie chce sie wyżyć i dlatego coś tam sobie napisałam :3
no więc...
pierwsze opowiadanie powinno się tu ukazać za 20 do 30 minut :3
mam nadzieje, że spędzone tu chwile natchną kogoś do ciekawych pomysłów, na swoje opowiadania :)
jak już mówie: KAŻDE OPOWIADANIE BĘDZIE TU INNE 
po 1. z tego powodu, że nigdy nie kończyłam swoich opowiadań xD
po 2. nie mam weny żeby ciągnąć tylko jedno opowadanie xD

no dobrze. to tyle. taki początkowy wpis bez ładu i składu xD
może komuś sie coś spodoba <3
enjoy! <3

Niseko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz